Friday

ujung minggu yg sentiasa membosankan di ABM Wilayah Utara....

hak hak hak......lama aku tak merepek kat blog nie...biase le da jadi student la katakan...tup tap tuptap da dekat 2 bulan aku kat sini...banyak gak la da ilmu untuk menjadi drafter bertauliah yg aku dapat...bukan drifter or drifting ek....setelah dekat 2 bulan nie la baru wujud cc kat dalam ABM nie...tp 5 pc je der....mau berebut....ha ha ha......yg pasti bulan terakhir aku kat sini kang aku akan takeover cc nie......ya...time to hack the CC....ape aku merepek nie....bila mau balik KK pun tatau.....rasa mcm malas je nak balik...sini dekat ngan DAnok....hahahah...... k la....korang bukan paham sangat aku merepek ape so...jumpa lagi...buhbye...Orale VATO !!

3 comments:

NICK IRFAN said...

patutlah lama xnmpk ko? hehe

NICK IRFAN said...

eh1 aku jgk yg komen blog ko? hmm.. nape ko x update?

NICK IRFAN said...

apesal lama x update ni bro?