Friday

Kekurangan Seorang BOSS

al-cerita bermula apabila tiga orang pemuda menghadiri satu temuduga disebuah syarikat. Orang yang menemuduga mereka adalah bos besar dlm syarikat itu. Tetapi bos ni ada kecacatan iaitu tidak mempunyai cuping telinga dan amat marah apabila ada orang mengata tentang kekurangannya. bermulalah temuduga dengan pemuda1. setelah lama bersoal jawab akhirnya smpai kpd soalan terakhir bos : saya mmg berpuashati dgn kamu, dan ini soalan terakhir saya. apa yg kamu lihat ttg diri saya. pemuda1: bagi saya tuan adalh pendengar yg baik walaupun tiada telinga. mendengar jawapan itu lalu dihalau nya, dan dipanggil pemuda2 untuk ditemuduga. kejadian yang sama berlaku bos : saya mmg berpuashati dgn kamu, dan ini soalan terakhir saya. apa yg kamu lihat ttg diri saya. pemuda2: saya pelik la, mcm mana tuan blh dengar tanpa telinga. kesudahannya bagi pemuda2 dan di panggil yg terakhir lak. kejadian sama gak. bos : saya mmg berpuashati dgn kamu, dan ini soalan terakhir saya. apa yg kamu lihat ttg diri saya. pemuda3: tuan ada memakai contact lense bos: bagus, kamu diterima kerja disini. Jumpa saya dikantin nanti. Di kantin... bos: saya hairan mcm maner kamu tau saya pakai contact lense. pemuda3: mmg la bos kena pakai contact lense, kalau pakai cermin mata nak sangkut kat mana.. bos: youuuu fireeed

No comments: